Ha egy hirdetés a lehető legrosszabb helyen tűnik fel, olyan vásárlók előtt, akiket egyáltalán nem érdekel, nem csoda, ha nem hoz eredményt. Nincs olyan, hogy „mindenki célcsoport”. A sikeres Adwords vagy Facebook hirdetés koncepcióra épül, akár egy teljes kampány részeként, de mindenképpen beleillik a vállalkozás marketingstratégiájába. Ez az, amiben mi segítünk. Hogy olyan hirdetések készüljenek számodra, ami a célcsoportodra szabott, ami téged vagy a cégedet képviseli és azonosítja, célzottan a megfelelő embereknek. Ezeknek aztán mérjük az eredményeit, hogy mindig naprakészen illeszkedjünk a változó piacod igényeihez.
Mi teszi hatékonnyá a hirdetéseket a két területen?
- Facebook hirdetés: közvetlen célzás a célcsoport érdeklődése, tulajdonságai, szokásai szerint.
- Adwords hirdetés: Vásárlásra kész látogatókat céloz, akik arra keresnek, amit venni akarnak. Ezért fontos a jó helyezés, ami hirdetéssel kiváltható. Ráadásul követheti az adott látogatót más oldalakon való böngészéskor.